12 December 2008

Aku jadi Mak Andam jap hehehe

Salam wbt..
PhotobucketPhotobucketPhotobucket
rasa lama la plk x anta post..aku sll pk apa bende yg aku nk letak kt dalam ni..sllnya byk bende nak bubuh dalam ni tp biler jer da kt depan pc..mula la penyakit M tue da masuk dalam diri aku nih..
FootInMouth. Uish biler la penyakit M ni nak baik, klu tggu memang menjadi baik aku toksah pk. ha! aku nak citer sikit la ttg kes aku jadi mak andam wat barang kawen nih..ni sume sbb abg angkat aku la hihihi..da tau nak kawen bln depan, skrg baru la nk terkejar2 siapkan brg2 kawen..tapi syukur aper ader hikmah jgk di sebaliknyer dapat jgk eratkan pertalian saudara antara adik brdk...nak tau aper aku kene buat hehehe..kene buat door give untuk tetamu yang datang la kt majlis kawen abg ankt aku nnt..tapi abg aku kata jgn letak actual pic kt blog aku nih..nnt x seprise la konon hheheh..oleh tue kene la amik gmba style pro ckt ekekeke...

Photobucket
cam ni la keadaannyer biler da siap karang

ha nie die keje aku..tampal render kt sapu tangan ni...bukan 1 jer tapi ehem2...ader la beberapa "rat" ekeke...ni ha kt bwh nih..

Photobucket
ni la die..mula2 kene gam UHU kan render kt sapu tangan

Photobucket
x sngka byk gak dapat di siapkan..

(maaf la korg urup "s" kt keyboard aku ni tgh prob skrg da mcm biskut kejap ader kejap x)




No comments: