30 June 2009

Antara Cinta & Kawan


Salam wbt...pagi2 bukak2 jer email dapat mail baru...bersubjek : ANTARA CINTA & KAWAN..rupa-rupanyer mesej forward...tapi apa2 pun..bgs jugak untuk renungan









Satu hari CINTA & KAWAN berjalan dalam kampung... Tiba-tiba CINTA terjatuh dalam telaga.... Kenapa??




Kerana
CINTA itu buta.. Lalu KAWAN pun ikut terjun dalam telaga... Kenapa??











Kerana...
KAWAN akan buat apa sahaja demi CINTA !! Di dalam telaga CINTA hilang.... Kenapa??






Kerana...
CINTA itu halus, mudah hilang kalau tak dijaga, sukar dicari apatah lagi dalam telaga yang gelap...Sedangkan KAWAN masih lagi tercari-cari dimana CINTA & terus menunggu.. Kenapa??




Kerana...
KAWAN itu sejati & akan kekal sebagai KAWAN yang setia.... kan ?? so, hargai lah KAWAN kita selagi kita terasa dia BERERTI.....


Walau kita punya couple,
teman still paling setia..
Walau kita punya harta banyak,
teman still paling berharga.


Kirim balik jika awak anggap saya teman awak selamanya.
Kirim ke semua teman awak......dan lihat berapa banyak teman yang sayang awak!!!!!!!!!!!!!

frenz never break...............




hermm...aku mcm penah terkene la dengan kata2 kat atas nih...syukurlah aku cepat sedar...klu da terantuk baru nk sedar mesti ramai kawan yg hilang...

orait layan...



Macam best jer? bacala lagi....
Post a Comment