14 June 2009

TIPS: APA YANG WANITA TAK SUKA TENTANG LELAKI

Salam wbt. rasa da lama sungguh aku x online...klu dah x online da tentu x post entri btl x???
so kali ni aku nk kongsi sikit tentang tajuk entri kali ni...baru2 ni aku ader beli buku dr hm tuah yang terbaru "MEMBINA UNGGUL LELAKI"..



dalam buku tue dr tuah bgtau ader 3 perkara yg wanita x suka tentang lelaki :
1. Terlebih berlagak:
Orang perempuan memang x suka org laki yg terlebih berlagak..ala poyo la kirenyer...kite ingt kite bole impress dorng la. contoh la kite ader kete besa dan kite berlagak depan kwn2 die...sbnrnye bkn die bangga klu boyfriend ader kete besa..tapi sebenar menyampah aderla...ha!! 1 lagi jgn belagak dgn barang pimjam..x kesa la kete ker,, moto ker..pape la...klu kite nek moto ckp jer nek moto perempuan ni x hal sbnrnye...yg penting kite jujur.

2. Terlebih merayu:
perempuan akan rasa hilang hormat pada laki yg terlebih merayu ni..lagi2 klu menangis tersedu-sedu...ala masa gaduh la menangis kan sifat perempuan mesti la perempuan xank laki yg bersifat mcm tue...bg org yg bercinta la..@ org yg baru nk tackle awek kot..ckp cuma bgtau sekali jer hasrat kite nk pada perempuan..selebihannyer biarkan die fikirkan sendiri..ha!! 1 lagi mahalkan cinta kite...ala mcm jual mahal tue...berpada-pada la..ala zaman sekarang ni klu perempuan x mau...kite tinggal jer...org putih ckp "take it or leave it"...

3 Terlebih menyayangi
ala contoh kite br jer bercinta dengan nyer..jgn amik berat lebih2....ala2 kadar jer..jgn la smpai terlebih gentle man sgt...takat nk tarik2 kerusi masa makan kt kedai mamak..aper kes??? malu la beb...klu aku jadi perempuan nek rimas la..yg penting control macho..be yourself...lelaki kan dijadikan semula jadi macho.."so gone with the flow bro"

okla untuk jejaka macho kt luar sana..just be yourself... kite memang da macho..cuma tinggal nk control jer..hihihihi



Post a Comment