09 October 2009

cakap dalam hati....



Salam wbt...

selamat hari raya...rasanyer masih blom terlewat kan?? sedangkan post ni yang lwt di publish...memang dah lama aku tak menulis dalam laman blog aku ni...klu ader pengikut mesti korang mesti dah malas nak bukak...bukak2 jer mesti post2 lama jer...xdek post yg baru...aku pon sebenarnyer bukan ahli blogger yg tegar(ayat power tue tegar hihihi).. kebiasaannyer masa aku rasa bosan jer aku akan catatkan post dalam blog ni..(sekarang pon tgh bosan)...mugkin aku x berapa nak mahir tentang etika ber"blogging " ni...cuma hentam jer..asalkan aku bole faham...uish...

kadang2 fikiran aku bercakap sendiri...sejak sahabat2 karib aku semua da berkahwin rasanyer xdek lg tempat aku mengadu...cuma abg angkat aku jer itu pon kene paksa utk citerkan masalah2 aku...tp rasa cam pelik..aku rasa setiap perkara @ masalah klu aku nk kongsi..aku sendiri yg akan luahkan...tp bukan cara paksa...(tp apakan daya setiap hati kene di jaga)...bercakap pasal hati...dr dulu smpai skrg aku mmg jg hati org2 di sekeliling aku....tp aku tak pernah rasa dijaga oleh mereka...mungkin dorg jaga tp aku x sedar kot...

1 perkara lg ..aku sentiasa tersepit antara masalah2 org dsekeliling aku...mungkin sbb aku suka mendengar (pendengar yg baik ko) so..masalah dorg aku dpt tau...dan ader 1 masa aku tersepit dgn masalah2 tue...lg kes2 kwn2 yg bercouple nih...hihihi bukan aku xpenah bercouple, tp sbb pernah dan pengalaman lah aku boleh dgr masalah dorg tue...uish..(ya Allah masalah aku pon byk jgk).....

fuhhh....(tarik nafas pgj..) mcm da byk jer yg aku luahkan...
ya Allah ampunkanlah jika kata2 aku ader menperkecilkan NikmatMu...

Macam best jer? bacala lagi....
Post a Comment