21 December 2010

Jadual Akademik Semester Januari 2011

Assalamualaikum wbt,


Sekarang aku sudah berada di semester ke berapa pun aku tak ingat.." err. ha! Semester 5 lah"..
tetapi risau sangat aku dengan Pointer nyer, sungguh tidak memberangsangkan.


Semester 5 nak melabuhkan tirai, dengan cuma tinggal 1 paper jer lagi, harap-harap boleh score untuk up kan lagi pointer Insha Allah.


"Op..oopp.. Semester 6 nak masuk dah?". Hah..itu la dia, baru sahaja habis sudah masuk yang baru. Semester Januari sudah akan bermula. Tutorial 1, 30 Januari 2011.


Alhamdulillah, lagi cepat lagi bagus tamat ijazah aku ni, lepas ni boleh naik pangkat Insha Allah. Amin..

Post a Comment