28 April 2009

Ader gaya Model hahahaha....

salam wbt...hujung minggu lepas aku ikut kawan serumah pergi ke hari keluarga Pengurusan KDRM KLIA, hari keluarga tahun ni buat kat Pengkalan Balak, Melaka..tahun lepas pun aku ikut jugak hihihihi..aku memang suka menyibuk..free la katakan...tajuk entri takder pun kene mengena dengan hari keluarga pun..nak tau?? ha layan jer la gambar-gambar orang perasan nak jadi model...model untuk diri sendiri la...
Photobucket
tengok Paan yang berbaju kuning tue..muka tue penuh fokus hihihi
Photobucket
tengok Paan lagi hihihi..ader gaya la...
Photobucket
ai..ni gaya tomoi nih..
Photobucket
aku cam besa ala-ala sopan gitu...(perasan)
oleh sebab dah lama aku tak sentuh Photoshop, aku jadi cam tak reti nak mengedit la pulak..lagi-lagi da masuk Photoshop CS4..takpe-takpe nanti aku study semula...
Macam best jer? bacala lagi....
Post a Comment