17 April 2009

Membe pijak kepala!!!!


Salam wbt..

entry kali ni tajuknyer mcm ganas jer...
sepatutnyer kene ganas dan garang..sebab aper??? mengenangkan dapat member yg suke sgt pijak kepala biler kite bg peluang @ ruang..x kesah la dlm papehal pun..keje ker, urusan peribadi ker..pape je la...
Aku ni jadi suke jaga hati org..dan berharap sgt yg org buat mcm buat tue pd aku..tp malangnyer manusia rambut jer sama hitam, hati lain2..ader yg busuk berulat MasyaAllah..

tapi mungkin aku ni x penah serik dipijak kepala...sejak dari kt sekolah lg aku mcm ni..mengharap ader seseorang yg faham dan tau..bhw aku jg hati nyer dalam aper perbuatan aku..walaupun dlm perbualan sekali pun...
tapi tue adalah aku...aku x suka la nak ubah2 diri untuk org len..penah ke org len berubah untuk aku??!!!
aku pun x suke la nak marah2 org...
tue manusia...ader jugak sanggup menipu org demi untuk dptkan perhatian..x paham?? mcm ni aku citer kan..

kisah 1:
A dan B kawan baik..suatu ari A citer pada B yang die benci sgt dengan C. Suatu hari A dan B jumpe D, mereka pun berborak..untuk pengetahuan, D mempunyai anak perempuan yg cantik. Dalam perbualan mereka D bagi tau yg beliau sgt baik dgn Si C. Secara tetiba saja A bgtau pada Si D yg die pun sgt baik dgn Si C...hermm cuba fikirkan jika anda adalah B aper yg akan bermain dalam fikiran anda????

So mcm mn, anda rasa getarnyer??!!!!!!
Post a Comment