19 February 2011

Fokus.

Assalamualaikum,

  Deadline 1 hingga 14 Mac 2011, aku perlu lebih fokus untuk sudahkan kesemua 4 assignment. Element of Data Warehousing, Data Warehousing Planning & Management, Integrated Marketing Communication dan Introduction to Statistics. 

meja study ala-ala jepun ku

3 Module core subjek semester ni


  Ketiga-tiga subjek kecuali Statistics(aku mengulang) adalah core subjek, jadi memandangkan aku adalah pelajar tunggal yang mengambil kos BITE(Bachelor IT with E-commerce) di pusat pempelajaran OUM Seremban, jadi aku adalah loan ranger untuk 3 semester terakhir ni. 2 perkara yang akan ada adalah kebaikan dan keburukan. Kebaikan yang paling best sebab aku one to one dengan tutor, jadi tumpuan sangat memberansangkan, sampai menguap pun tutor boleh kira, maklumla bila kita sorang susah nak cover bila mengantuk. Keburukan, bila loan ranger, buat apa-apa semua sendiri, tak sesiapa yang boleh bagi aku semangat kecuali aku sendiri.





No comments: