09 May 2011

Misteri masih tak terungkai...

Assalamualaikum,

Tajuk macam cerita seram jer, sebenarnya buka cerita atau filem ke apa-apalah yang menakutkan, cuma sesuatu yang sedang aku kaji. Kajian yang belum dapat kesimpulannya. Apa dia?? Jodoh? bukan. bukan soal jodoh mahukan gadis idaman. Aku akan rungkai segala misteri-misteri setelah usaha aku berjaya mendapatkan kesimpulan dan hasil dari kajian-kajian yang aku sedang jalankan sekarang.

Tunggu misteri terungkai...


Dalam sehari mau 2-4 jam aku abiskan masa untuk buat kajian untuk dapatkan kesimpulan misteri. Macam misteri nusantara. Allah belum bagi ilham pada aku. Maklumla banyak dosa la katakan.

Mungkin belum masa dan waktu yang sesuai. Walaubagaimanapun Usaha tetap usaha. Insyaallah berjaya jer dapat kesimpulan misteri ni, bolehla aku kawin dengan tanpa beban dibahu. Mungkin beban lain boleh dirungkai Insyaallah.

1 comment: