02 June 2011

500 meter macam 500 kilometer

Assalamualaikum,

Penah tak korang mengalami kerosakkan kenderaan semasa kat highway? mesti penah kan. Nak dijadikan cerita 2 hari lepas aku merempit balik dari Johor ke Bangi berlaku peristiwa yang aku anggap macam lawak la walaupun sebenarnya pahit.

Dalam sejarah hidup aku merempit ulang alik dari kampung ke KL ni, belum penah tercatat menolak motor sebab abis minyak, setakat tayar bocor tu ada la 3-4 kali.

Biasalah nak catat rekod la konon motor aku ni save minyak huhu...



Orang selalu cakap simpan minyak spare. sebenarnya tak payah pon, sebab stesyen minyak ada kat RnR setiap lebih kurang 50-60 Km. Tapi biasa la gatal punya pasal skip singgah RnR isi minyak.

Kesudahannya menolak 500 meter. Malu WoOo..
Post a Comment