11 January 2013

Secret Admire!

Bismillahirrahmanirahim

Assalamualaikum WBT,

Dulu masa sekolah kita selalu dengar perkataan "secret admire" ni. Maklumlah budak-budak baru nak naik baru nak kenal apa itu cinta, apa rasanya cinta. Bila tengok atau teringat  orang yang kita suka mula lah nak berangan-angan. Lepas tu mula la angau.



Setelah 28 tahun aku masih lagi di hantui perasaan angau ni, paham-paham saja la orang belum kahwin ni kan.  Terus terang aku tengah admire seseorang hahaha...

P/S : Tak boleh simpan dah...kene tulis jugak..
Post a Comment