03 November 2008

Assignment, exam & interview seiring dan sejalan



PhotobucketPhotobucketPhotobucket
salam..
post kali nk citer tentang tajuk kat atas tue..bkn tajuk lagu seiring sejalan tue..hehehehe..
Pertama skl aku nk ucapkan syukur Alhamdullilah pada Allah SWT..atas peluang interview untuk jawatan Diploma yang memang aku nanti2kan..selama ni keje gn SPM jerk..genap 3 tahun 5 bln aku keje, br tawaran dapat Alhmdulillah..mintak2 la dpt.
tarikh interview 10 nov 08, tp sebelum tue ari sabtu dan ahad tue aku kn la siapkan assignment ODL & Oral English..cuma 2 jerk hehehe..tp harus di ingat study part time dgn stdy full time jauh beza..byk cabaran kn atasi..bkn jer cbrn keje jerk, tp cabaran kawan2, kewangan dan banyak lg..da nek bebal kepalaa otak asyik memikirkannya..tp hidup tanpa cabaran kurang "feel" nyer.
1 lg final exam pon da dkt..Syukur 2 paper ni jauh2 klu dkt2 tarikhnyer jenuh la aku..
buat masa assignment maybe da 85% tggl ckt2 jerk..Insyaallah bole siap sblm sabtu nih..smbl2 wat assignment preparation untuk interview pun kn wat jgk, kene la wat revision apa yg aku stdy masa kt poli dl..bgs jgk da lm x wat research. skrg pon da kn jinak2kan dgn journal, artikel dan mcm2 lg isu semasa..dl stdy kt poli lecturer men suap jer..skrg amik ko..sume kn crr sendiri..tp takpe mencabar beb..
ok la kte smbg lg Insyaallah..pas ni bole la citer pengalaman interview plk.
ok salam wbt.

3 comments:

Zumie said...

tahniah n goodluck shah:)

Anonymous said...

ALL DE BEST BABE... =)

Nadiah Azli said...

Gambate ne!!