05 November 2008

Problem logo ter "Double" da settle..

salam..selamat pukul 2 pagi.ekekeh..
tapik spring lg sekali kepada tuan zaril atas batuan beliau ke"Double" lan logo blog aku telah dapat diselesaikan. tidak lupa jgk atas advice topo membe si zaril kot..ala topotato tue.."bkn sekadar kentang" ooopss silap. "tiada kaitan dgn kentang" tue la tag line die..mmg gerek sey blog bro ni..xtau la die bro ker sis ker...hhehehehe;)) sory aku tak tau jantina sebenar die..
tapi terharu aku dgn effort tuan zaril ni..siap antaq kt aku gambaq bantuan lg..meh ler aku tunjuk ckt kt bawah ni:

Photobucket


terima kasih banyak2 kt zaril atas prtolongan cemas ni...

3 comments:

Anonymous said...

jap2.. seingat aku.. aku xde pon bagi pape advice kat ko.. salah orang kot.. lagi satu... aku ni jejaka ye.. bukan gadis.. hohoho

Unknown said...

alamak yeke? sowy r bro silap...

Anonymous said...

Weh. tukar la kaler tulisan ni. berpinau-pinau aku nak baca...haha