01 January 2009

Selamat Datang 2009

Photobucket
Salam wbt..Alhamdullilah syukur dgn limpah rahmat Allah SWT..aku sekali dapat menhirup udara pagi nih...menantakan Allah masih memberi peluang untuk aku hidup di bumi Nya yang semetara ni. Setelah tiga hari memasuki tahun 1430 Hijrah skrg tiba giliran tahun masihi..etiap pergantian tahun di iringi dgn pelbagai cita2, azam, target , doa, harapan agar dapat menjadi insan @ individu yg lebih baik..Tidaknya kurangnyalah aku..



Tahun 2008 yg lepas banyak meninggal perkara suka dan duka..tetapi aku anggap ia tahun kesedihan bagi aku. Pemergian Arwah adikku amat mengejutkan. Akulah org yang paling terasa sbb arwah sempat tggl bersama aku dan bersekolah di sini. segala urusan sekolah arwah aku yg uruskan, setiap salahnya aku marahi..jd byk perkara dan kenangan arwah ader bersama aku..tapi bila direnungkan kembali baru aku sedar yg mati akan tiba bila2 masa tidak kira usia dan masa. Dalam hati aku sll kata, "anggap la ni satu ujian Allah, aku nak jd kan ni satu booster untuk aku capai kejayaan" dan aku lakukan demi untuknya.

tahun 2008 aku jg start pengajian ijazah di OUM, belajar secara online langsung tak kekok bg aku, tp untuk yuran yg sgt mengekokkan aku. dgn gaji yg tak seberapa aku terpaksa cater untuk bayar yuran, argh...peduli aper aku yg mahukan kejayaan. tak kira apa juga halangannya mau saja aku tempuhi.

Alam percintaan, rasa mcm takder harapan bg aku, target untuk abiskan stdy lg penting..hihihi aper taknyer biler pk pasal cinta mesti terbit kahwin dan kahwin perlukan duit, hermmm..duit lg..nmpknyer aku kawen dgn OUM dl lah...

suke jer aku nk tulis pjg2 tp biler mula menulis tangan aku mula rasa sakit mungkin sbb aku da lm tak menulis lm mcm zaman stdy di poli dl. tp aku cb taknak pedulikan sakit nih..

Post a Comment