03 April 2009

Akaun Facebook aku...

Shahrizan Rajak's Profile | Create Your Badge
Shahrizan Rajak's Facebook profile

Salam wbt..hari ni adalah hari yang cukup mentensionkan, sehari suntuk aku study untuk exam Web Publishing ahad ni, dan lupa juga Networking yang susah giler tue...sudahla gap cuma sehari jer, alamatnya pecah kepala nak buat revision..

Tapi memang kebiasaan tabiat aku bila tension mesti nak buka tenet ni..ha lagi-lagi blog ni la. nak ikutkan semua post yang aku hantar semuanya masa aku sedang dilamun tension yang kurang kronik. untuk itu dengan rasminya aku dapat menyiapkan akaun FACEBOOK huhuhu, tapi sorang kawan pun tak ada lagi. harap-harap adalah yang nak menjadi pengikut, peminat atau penyebok ker aper ker asalkan ada la senarai kawan kat FACEBOOK aku nih..
Bagi pendapat aku hmmm FACEBOOK satu apkasi WEB2.0 yang memang powerfull...sebab semua aplikasi lain menyokong nya..tak hairan dalam jangka masa yang singkat ia sudah jadi kegilaan ramai..termasuk aku lah..huhuhu..
ok lah aku nak sambung study dulu lah..untuk kawan-kawan sekalian terima FACEBOOK aku seadanya yer...okeh Wasalam wbt...

4 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Slamat bfacebook =)

cik afeera said...

hehehe....slamat b'facebook ;) rajen2 lar masok pet society....sgt best dan asyik bermaen dengan nyer~!!ahaks :D

Anonymous said...

BOLO!!!!