16 March 2011

Politik Hidup

Assalamualaikum,

     Entri ni, entri adhoc atau kecemasan. Sebab apa? sebab aku rasa macam sedih, nak marah pon ada. Aku baru di ajarkan dengan politik kehidupan. Apa dia tu? bukan pemerintahan aja perlu politik, hidup pon kena ada politik sekarang ni. Sekarang ni yang buat aku marah, politik tempat kerja.

      Aku ni jenis tak suka marah, tapi jangan bagi aku marah. Aku tak suka berprotokol-protokol ni, asal bagi arahan aku faham sudah. Tak payah sampai nak perli-perli bagai. Cakap "straight to the point", orang pon faham, hati tak sakit, kerja pon jalan.

       Takat ni dulu, makin banyak aku tulis sekarang, semakin banyak aku melalot.

P/s: Aku dah termakan cili, pedas sangat!! tapi aku sedar. jangan sampai kita kene siram air panas tapi masih buat tak tau je.

Post a Comment