02 March 2011

Tempoh pembayaran saman dilanjutkan hingga 10 Mac 2011

Assalamualaikum,



Aku penah kene saman tapi dua saman tu aku memandu kereta orang lain, jadi aku tak pernah pun sibuk bayar saman macam orang-orang yang bayar isnin lepas, berpusu-pusu hihi..sebab tarikh tutup keesokkan harinya. Anda tak bayar lagi??? Mana anda pergi?? bila dapat 50% diskaun. Sebab 1 Mac seterusnya saman yang bayar lagi akan di senarai hitamkan.

Berita baik!! Kabinet telah meluluskan diskaun 50% akan dilanjutkan hingga 10 Mac 2011. Jadi jangan la tunggu 9 haribulan pulak yea..

P/s : Aku selalu buat assignment last minute, 2 kali 5 je aku ni.



2 comments:

Nazz@Purple said...

alhamdulillah setakat ni tak pernah kene saman trafik..saman paking ade le..

Unknown said...

yang penting keinginan untuk berubah....kalau tak lanjutkan lagi setahun pun sama jek