19 December 2011

Aku kembali

Assalamualaikum WBT,

Akhirnya aku kembali, aku bukan nak merapu tetapi aku baru jer dapat motivasi untuk teruskan berblogging kembali. As sebabnya satu hari aku men"google" kan diri untuk belajar menulis cek untuk buku cek company aku iaitu A & E Tuah Enterprise. Google bawa aku masuk blog http://www.ridzuanrichie.com/ yang aku rasa agak menarik minat aku balik untuk memblogkan diri ini.

Senyap aku dalam dunia blog ni, banyak perkara yang berlaku dalam hidup aku. Salah satunya aku dah jadi tokey kedai, walaupun tak berapa besar tapi cukup untuk membuatkan aku rasa bagaimana menjalankan perniagaan seharian. Walaupun mengambil alih perniagaan jer. Untuk pengetahuan kedai aku sekarang di uruskan oleh adik-adik aku sendiri. Ia juga menjadi tali mengeratkan perhubungan antara kami adik beradik, yela selalu jarang-jarang telefon atau bermesej tapi sekarang hampir setiap hari aku akan hubungi mereka untuk mengetahui perkembangan semasa kedai tersebut.

Gambar Kiosk ku

Ada rupa macam kedai mamak jual majalah pon ada

Alhamdulillah setakat ni, sangat menggalakkan kerana pelanggan yang datang kebanyakkan adalah pelanggan tetap kedai ni.

Selain dari kedai ni, aku juga baru je angkat satu notebook jenama ASUS. Menggalakkan lagi usaha mendesign-design dan menulis Insyaallah.

Jadi tabiat dah sekarang mengusung notebook

Jadi diharap semua ini jadi motivasi pada aku untuk meneruskan kehidupan yang lebih berjaya dimasa-masa akan datang.
Post a Comment