30 December 2011

Buku baru..

Assalamualaikum WBT,

Ahad lepas aku sempat pergi ke kedai buku dekat Kompleks PKNS, Bandar Baru Bangi. Takde niat pon nak beli apa-apa cuma sebab bosan duduk rumah sorang-sorang. Belek-belek buku, terjumpa buku susunan Hj Hassan Muhammad Al-Khairun Bin Gozali iaitu Buku Pintar Menjadi Lelaki dan Wanita Soleh.



Antara tajuk-tajuk menarik dalam buku ni adalah :

CINTA DAN PERNIKAHAN
KEWAJIPAN MENUTUP AURAT BAGI WANITA
PETUNJUK MENCARI SUAMI
MEMPERLIHATKAN TANDA-TANDA CINTA
MENGAPA SUAMI TERLALU MEMILIH BAKAL ISTERI
SUAMI DAN KEHIDUPAN BERMADU
MENCARI KEREDHAAN ALLAH




banyak lagi tajuk-tajuk menarik dan bermanfaat untuk menjadi seorang lelaki, wanita, suami, isteri, ayah, ibu, anak, hamba dan umat yang soleh, Insyaallah. Tengok tajuk jer pon dah excited nak baca kan? dah tu tunggu apa lagi pergi la beli.
Post a Comment