01 May 2012

Jalan-jalan di Melaka

Assalamualaikum WBT,

Sabtu lepas akiviti DR, aku memang cadang nak balik kampung untuk melawat anak buah kedua, yang berumur 19 hari. Muhammad Aqil Asraff itu nama yang adik ipar aku bagi pada bayi lelaki yang lahir seberat 3.7 kg pada 11 April lepas. Aku cuma sempat tengok gambar yang adik aku MMS kan. Kali ni teruja nak balik.

Selain dari tu kawan-kawan pejabat cadang nak melawat tempat-tempat menarik di Melaka, selama ni aku selalu jer lalu Melaka tapi tak pernah terfikir nak singgah, maklumlah menunggang motor sorang-sorang. Antara tempat yang sempat kami lawat adalah Zoo Melaka, Menara Taming Sari, Makan Asam Pedas, dan juga masuk kedalam Muzium Kapal.

Sempat aku tangkap gambar guna telefon murah aku ni, jadi enjoy!:-


















































p/s: fakta: Zoo Melaka ni adalah zoo yang ketiga pernah aku kunjungi, selain dari Zoo Johor, dan Zoo Taiping, semuanya berlaku dalam transisi hidup aku zaman tadik ke Zoo Johor, zaman poli ke Zoo Taiping dan sekarang zaman perkerjaan ke Zoo Melaka dan Insyaallah lepas ni zaman keibubapaan pula.

Post a Comment