09 March 2009

fuhhhh..berabuk sungguh blog nih..

salam wbt,
Photobucket

wah berabuk betul blog aku ni..lama betul aku tinggalkan. banyak perkara yang berlaku tak aku tuliskan dalam blog, mungkin ini atu permulaan baru, dulu blog ni salah 1 dari azam aku, yela nak update setiap masa dan waktu tapi biler dah sibuk jenguk pun idak..hihihihi
templet pun da baru, sebenarnyer belom cadang nk tukar tapi dek kan kegatalan tangan aku nih..dah terdelete templet lama..lama woo nak study wat blog nih..zariel la jadi mangsa. sekarang ni nak modify templet baru da jadi masalah. takpelah aku cuba update sikit2 la blog ni biar la ader isi jangak dok berabuk jer.




Alhamdullilah mak,akak dan abang aku pon datang



sebenarnyer banyak aktiviti2 dan perkara2 yang dah aku ikuti dan lalui..sepanjang blog ni berabuk..tak lupa jugak kesibukan aku dengan online learning aku kat OUM. Aku pun tak reti nak citer mcm mana budak2 yang dah teror dengan blog memblog nih berceriter..kire citer cincai la.

perkara paling bersejarah sekali adalah ketidak keterunaan lagi oleh abang angkat aku..hihihi bahasa inggerisnyer just married hahaha..dah kawen la. dah tak bujang dah.
kat atas ni ader gamba2 sempena peerkahwinan abang angkat aku..

dan baru2 aku ikuti kursus kenegaraan di kem Alor gajah..fuhh seronok beb..dapat jumpe kengkawan baru


Kumpulan kursus aku, semua ader tokoh jadi wakil rakyat hihihi.



bukan tokoh wakil rakyat jer, tokoh model ala-ala tarzen pun ader








No comments: