27 March 2009

PC ku kembali bernyawa...

Salam wbt..
Photobucket
Setelah 2 hari pc aku masuk wad bedah...hihihi..baru arini bernyawa dan kembali bernafas dan arini jugak baru dapat smbg menulis. alhmdullilah tak ada pape yang cedera pd data2 yg dlm hardisk aku nih..cume jenuh ckt nk meng"install" semula software2 yang besa aku gune...tp ader hikmah jugak pc aku condem nih, yela exam nak dekat dah tp aku asik dok depan pc jer..xtau aper yang aku carik..eish buang mase jerk..argh geram3..
aper aku buat selama pc aku ni masuk wad hihihi klik la bace lagi...

masa PC aku da mula nk condem tue...broadband aku x bole nk access lak..testing kat pc Kasnaim bole jer...eishh..geram betul...pastu aku blagak jadi pro la p godeh registry...tub-tub biler restart x bole mask windows lak..cuma kuar..NTDLR missing pastu gelap jer hahahah...memang aku teror beb...pastu watper??? format la beb..oleh sbb byk sgt data yg ader kt partition "C" so aku tggh jap..mtk pertolongan mmbe serumah yg giler PC untk suggest nk buat aper..die suggest guna cd Hi-Rent BOOT, fuhh memang hebat beb...cd tue bole ader miniXP, kite bole browse jer hardisk kite through cd tue..pergh canggih2..biler data da backup bole la bedah...
Alhamdllh sume selamat dan sekarang aku sedang menaip guna pc kesayang aku merangkap kekasih no 2 hihihihi...no 1 nk tau sape??? sila rujuk sini..

1 comment:

♥نعمة السعده اسماعيل‎ ♥ said...

yerp..cd hiren mmg best...
erk... nnt wat la tutorial cane nk bekap data through hiren boot cd.. ngee